Σχεδίαση Ιστοσελίδας: 5 Σημαντικά λάθη που πρέπει να αποφύγετε το 2021

web-design-mistakes

Σχεδίαση Ιστοσελίδας: 5 Σημαντικά λάθη που πρέπει να αποφύγετε το 2021

Ο ψηφιακός κόσμος έχει προχωρήσει πολύ και μαζί του η σχεδίαση ιστοσελίδας. Σε αντίθεση με πριν από μια δεκαετία, σήμερα ένα από τα πρώτα βήματα για την ίδρυση της επιχείρησής σας είναι να δημιουργηθεί ένας πλήρως λειτουργικός και σύγχρονος ιστότοπος.

Ο ιστότοπός σας όχι μόνο σας βοηθά να επισημάνετε την παρουσία της επωνυμίας σας στο διαδίκτυο, αλλά επίσης σας βοηθά να δημιουργήσετε αξιοπιστία για την επιχείρησή σας και να ενισχύσετε την ταυτότητά σας.

Ένας ενημερωτικός και ενημερωμένος ιστότοπος μπορεί να είναι μια σημαντική πηγή μέσω της οποίας το κοινό μαθαίνει για την επιχείρησή σας, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε, πώς μπορεί να τα αγοράσει, τα στοιχεία επικοινωνίας σας κ.λπ.

Η απλή δημιουργία ιστοσελίδας δεν αρκεί. Πρέπει επίσης να γνωρίζετε πώς να το σχεδιάσετε σωστά για τα καλύτερα αποτελέσματα. Υπάρχουν πολλοί ιστότοποι που δεν έχουν σχεδιαστεί σωστά. Ως αποτέλεσμα, τείνουν να έχουν υψηλά ποσοστά εγκατάλειψης, να πραγματοποιούν λιγότερες πωλήσεις ή ακόμη και να απομακρύνουν τους επισκέπτες. Εάν δεν θέλετε να συμβεί αυτό στον ιστότοπό σας, πρέπει να αποφύγετε μερικά από τα λάθη σχεδιασμού που συχνά τείνουν να αγνοούν πολλοί σχεδιαστές ιστοσελίδων.

Ακολουθούν λοιπόν 5 σημαντικά λάθη σχεδιασμού ιστοσελίδων που πρέπει να αποφύγετε το 2021 για να διατηρήσετε τους πελάτες σας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, να αυξήσετε τις πωλήσεις σας και τις μετατροπές σας.

1. Σχεδίαση Ιστοσελίδας: Προτεραιότητα στην εμφάνιση αντί για την λειτουργικότητα

Όλοι θέλουμε οι ιστοσελίδες μας να φαίνονται όμορφες. Αλλά ο τρόπος εμφάνισης του ιστότοπού σας δεν είναι ο μόνος παράγοντας που καθορίζει εάν ο ιστότοπος έχει σχεδιαστεί σωστά. Πρέπει επίσης να προσέξετε τη λειτουργικότητά του.

Για παράδειγμα, δεν έχει νόημα να έχετε μία οτπικά εντυπωσιακή ιστοσελίδα εάν ο επισκέπτης σας δυσκολεύεται να περιηγηθεί σε αυτήν. Η βελτιστοποίηση της πλοήγησης στον ιστότοπό σας μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία χρήστη και να ενισχύσει τις μετατροπές σας.

Ένας τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να κάνετε το CTA (Call To Action) σας εμφανές και σαφές. Αυτό τον καθιστά εύκολα ορατό και οι επισκέπτες σας γνωρίζουν αμέσως τι να κάνουν στη συνέχεια.

Λειτουργικός Ιστότοπος

Ένας άλλος τρόπος βελτιστοποίησης της πλοήγησης στον ιστότοπό σας είναι να δημιουργήσετε ξεχωριστά μενού πλοήγησης για διαφορετικά είδη κοινού. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι έχετε μια ιστοσελία για εύρεση εργασίας, τότε έχετε κυνηγούς εργασίας, καθώς και άτομα που δημοσιεύουν θέσεις εργασίας. Τέτοιοι ιστότοποι εξυπηρετούν δύο διαφορετικές ομάδες ανθρώπων. Επομένως, είναι σημαντικό να διατηρήσετε την πλοήγησή σας με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορείτε να πλοηγηθείτε εύκολα και στις δύο αυτές ενότητες.

Μερικές φορές, μπορεί να έχετε πάρα πολλά μενού για το κοινό σας. Έτσι, χρησιμοποιείτε πολλαπλά υπομενού σε ένα μενού. Κάτι τέτοιο μπορεί να προκαλέσει σύγχυση στους χρήστες που ενδέχεται να τους αναγκάσουν να φύγουν. Έτσι, αντί να χρησιμοποιήσετε πολλά υπομενού, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα μενού υποσέλιδου mega. Αυτό βοηθά στην αποφυγή κόπωσης αποφάσεων και ενισχύει επίσης τις μετατροπές.

2. Ο ιστότοπος δεν είναι φιλικός για κινητά (responsive)

Σύμφωνα με αναφορές, υπάρχουν 4,33 δισεκατομμύρια χρήστες του διαδικτύου σε όλο τον κόσμο και πάνω από 3,7 δισεκατομμύρια είναι χρήστες κινητής τηλεφωνίας από τον Ιούλιο του 2019. Με αυτόν τον αριθμό που αυξάνεται ραγδαία, μπορείτε να φανταστείτε το μερίδιο των χρηστών διαδικτύου μέσω κινητού στην αγορά σήμερα. Ακόμη και η Google εστιάζει πλέον στην έκδοση για κινητά του ιστότοπού σας αντί για την έκδοση για υπολογιστές για βαθμολογίες.

Επομένως, η απόκριση της ιστοσελίδας σας σε κινητές συσκευές είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά το σχεδιασμό του. Αυτό θα βοηθήσει τους χρήστες σας να περιηγηθούν στον ιστότοπό σας στις κινητές τους συσκευές με ελάχιστη προσαρμογή μεγέθους ή κύλιση. Αυτό θα οδηγήσει σε περισσότερη επισκεψιμότητα, πρόσθετες πωλήσεις και υψηλότερες μετατροπές.

3. Κακή απόδοση ιστοσελίδας

Έχετε προσπαθήσει να δείτε κάτι που σας ενδιαφέρει και ο ιστότοπος να χρειάζεται πολύ χρόνο για φόρτωση; Αν το κάνατε, δεν χρειάζεται να σας πω πόσο απογοητευτικό είναι να περιμένει κάποιος πολύ ώρα για να δει την ιστοσελίδα σας. Έτσι, αντί να περιμένετε τόσο πολύ, οι περισσότεροι θα προτιμούσατε να φύγετε και να αναζητήσετε έναν άλλο ιστότοπο. Το ίδιο μπορεί να συμβεί και στους επισκέπτες σας εάν δεν δώσετε προσοχή στην απόδοση της δικής σας ιστοσελίδας.

Σύμφωνα με πηγές, ακόμη και μια μικρή καθυστέρηση στην ταχύτητα φόρτωσης μπορεί να μειώσει το ποσοστό μετατροπών. Μπορεί επίσης να αυξήσει μαζικά το ποσοστό εγκατάλειψης της ιστοσελίδας σας. Αλλά σίγουρα δεν θέλετε να συμβεί αυτό σε εσάς. Γι ‘αυτό φροντίστε να βελτιστοποιήσετε την ταχύτητα του ιστότοπού σας.

Μπορείτε να το κάνετε ελαχιστοποιώντας τον αριθμό των αρχείων Java και CSS, βελτιστοποιώντας τα αρχεία πολυμέσων σας, μειώνοντας τον αριθμό των πρόσθετων που χρησιμοποιείτε κ.λπ. Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει την απόδοση του ιστότοπού σας είναι μια κακή υπηρεσία φιλοξενίας ιστοσελίδων. Κάντε λοιπόν την έρευνά σας καλά, προτού επιλέξετε μια υπηρεσία φιλοξενίας για τον ιστότοπό σας.

4. Λιγότερο λευκό διάστημα

Μερικοί σχεδιαστές τείνουν να χρησιμοποιούν πολύ λιγότερο λευκό όταν σχεδιάζουν πως θα δείχνει ο ιστότοπος τους. Αυτό μπορεί να κατακλύσει τους επισκέπτες σας με πληροφορία και να τους ενοχλήσει.

λευκός χώρος Ιστοσελίδας

Πηγή εικόνας

Η χρήση επαρκούς λευκού χώρου στην ιστοσελίδα σας μπορεί να βελτιώσει τη σαφήνεια, την εστίαση και την αναγνωσιμότητα καθιστώντας τον ιστότοπό σας πιο φιλόξενο και φιλικό προς τον χρήστη. Είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να παραδώσετε το μήνυμά σας με επιτυχία, να διατηρήσετε τον ιστότοπό σας καθαρό και να δημιουργήσετε μια ισορροπία στη σχεδίαση του.

5. Ιστότοπος – Μη προσθήκη φόρμας επικοινωνίας

Εάν πιστεύετε ότι ο μόνος σκοπός της προσθήκης μιας φόρμας επικοινωνίας στον ιστότοπό σας είναι να επιτρέψετε στα άτομα να επικοινωνήσουν μαζί σας, τότε έχετε απόλυτο λάθος. Σίγουρα, είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να αφήσετε τους ανθρώπους να επικοινωνήσουν μαζί σας.

Ωστόσο, η ύπαρξη φόρμας επικοινωνίας στον ιστότοπό σας είναι σημαντική και για πολλούς άλλους λόγους. Για παράδειγμα, η προσθήκη μιας φόρμας επικοινωνίας μπορεί να είναι πιο χρήσιμη παρά να εμφανίζετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας απευθείας.

Η άμεση προσθήκη της διεύθυνσης email σας καθιστά εύκολα διαθέσιμους σε κακόβουλα μηνύματα. Ως αποτέλεσμα, μπορεί να καταλήξει να προστεθείτε σε όλα τα είδη λιστών αλληλογραφίας spam που προκαλούν σοβαρές απειλές για την ασφάλεια. Η προσθήκη μιας φόρμας επικοινωνίας μπορεί να σας βοηθήσει να το αποτρέψετε από το γεγονός ότι κρύβει τη διεύθυνση email σας από τους επισκέπτες σας.

Ένα άλλο πλεονέκτημα της χρήσης μιας φόρμας επικοινωνίας είναι ότι σας προσφέρει την ευελιξία να προσεγγίσετε το κοινό σας (για να αντιμετωπίσετε τις ανησυχίες τους) με δική σας ευκολία. Όταν προσθέτετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας απευθείας στην ιστοσελίδα σας, οι επισκέπτες σας ενδέχεται να σας καλέσουν ακόμη και αν δεν είστε διαθέσιμοι για να λάβετε τις κλήσεις τους. Αλλά αν υποβάλουν τα ερωτήματά τους μέσω μιας φόρμας επικοινωνίας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους όποτε είστε ελεύθεροι.

Είναι δύσκολο είναι να δημιουργηθεί ένας πλήρως λειτουργικός ιστότοπος που μετατρέπει τους επισκέπτες σε πελάτες. Ωστόσο, εάν γνωρίζετε τα σχεδιαστικά λάθη που πρέπει να αποφύγετε, μπορείτε να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο που θα προσελκύσει πολλή κίνηση, θα αυξήσει τις πωλήσεις σας και θα αυξήσει τις μετατροπές σας για περισσότερα κέρδη. Γι ‘αυτό εμείς στης zero web & graphics μπορούμε να σας βοηθήσουμε να προσέξετε αυτά τα λάθη προτού είναι πολύ αργά.

Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για την σχεδίαση της ιστοσελίδας σας.

Share this post