Bounce Rate: Πώς να μειώσετε το ποσοστό εγκατάλειψης της ιστοσελίδας σας

Bounce-Rate-halkidiki

Bounce Rate: Πώς να μειώσετε το ποσοστό εγκατάλειψης της ιστοσελίδας σας

Bounce Rate: το ποσοστό των επισκεπτών που εγκαταλείπουν τον ιστότοπό σας μετά την προβολή μιας μόνο σελίδας.

Ως κάτοχος μιας ιστοσελίδας, η ενθάρρυνση των ατόμων να διαβάζουν το περιεχόμενο σας είναι πιθανώς ένας από τους βασικούς σας στόχους. Ωστόσο, όταν οι επισκέπτες έρχονται στον ιστότοπό σας, είναι ακόμα πιο σημαντικό να παραμένουν αρκετά ώστε να μπορούν να τον εξερευνήσουν.

Αν παρατηρείτε ένα μοτίβο επισκεπτών που βλέπουν μια σελίδα στον ιστότοπό σας και στη συνέχεια φεύγουν (bounce), πιθανότατα ήρθαν στο δικτυακό σας τόπο και δεν βρήκαν αυτό που ήθελαν ή είχαν κακή πρώτη εντύπωση. Αυτό οδηγεί σε υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης (Bounce Rate).

Εάν αντιμετωπίζετε υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης (bounce rate) στην ιστοσελίδα σας, διαβάστε μερικούς τρόπους που θα σας βοηθήσουν να κρατήσετε τους επισκέπτες στον ιστότοπό σας περισσότερο.

Bounce Rate: Πώς μπορώ να καθορίσω το ποσοστό εγκατάλειψής της ιστοσελίδας μου;

Τα δεδομένα ποσοστού εγκατάλειψης (Bounce Rate) προέρχονται απευθείας από το Google Analytics ή άλλης πλατφόρμας στατιστικών επισκεψιμότητας. Η σύνδεση του Google Analytics με τον ιστότοπό σας είναι σχετικά απλή υπόθεση αλλά αν νομίζετε ότι δεν μπορείτε να τα καταφέρετε μόνοι, ευχαρίστως να σας βοηθήσουμε.

Πώς να μειώσετε το ποσοστό εγκατάλειψης

Υπάρχουν πολλά εργαλεία στο σύγχρονο τρόπο σχεδίασης ιστοσελίδων που μπορούν να σας βοηθήσουν να μειώσετε το ποσοστό εγκατάλειψης (bounce rate).

Bounce rate in Google Analytics

1. Ενεργοποιήστε τις Σχετικές Δημοσιεύσεις σε μεμονωμένες αναρτήσεις

Όταν οι επισκέπτες κατευθύνονται στον ιστότοπό σας από μια αναζήτηση Google ή ακολουθώντας έναν σύνδεσμο από τα κοινωνικά μέσα, οι αναρτήσεις ιστολογίου σας (blog) είναι ίσως τα πρώτα πράγματα που βλέπουν. Με την ενεργοποίηση των Σχετικών Δημοσιεύσεων κάτω από το κυρίως άρθρο, δίνετε στους επισκέπτες την ευκαιρία να διαβάσουν περισσότερες δημοσιεύσεις σχετικά με το ίδιο θέμα και να διερευνήσουν παρόμοιες αναρτήσεις από το αρχείο σας. Η έκθεση των επισκεπτών σας σε περισσότερο περιεχόμενο σας βοηθά επίσης να τους μετατρέψετε σε πελάτες.

Εδώ είναι μερικές συμβουλές για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις Σχετικές Δημοσιεύσεις:

• Ενεργοποιήστε τις μικρογραφίες δημοσίευσης για να εμφανίσετε το σχετικό περιεχόμενο με πιο ελκυστικό τρόπο.

• Προσαρμόστε ανάλογα τον τίτλο, ενθαρρύνοντας τους επισκέπτες να κάνουν κλικ και να διαβάσουν τις άλλες δημοσιεύσεις σας.

Μπορείτε να τροποποιήσετε αυτές τις ρυθμίσεις στην σελίδα διαχείρισης της ιστοσελίδας σας και ανάλογα με την επέκταση που χρησιμοποιείτε.

2. Διαχωρίστε το κείμενο σε μικρές παραγράφους και προσθέστε εικόνες

Οι μεγάλες παράγραφοι κειμένου μπορούν να κάνουν τις αναρτήσεις σας στο blog πιο δύσκολο να διαβαστούν και πολλοί άνθρωποι θα προτιμήσουν να απομακρυνθούν από το περιεχόμενο. Μπορείτε να εξυπηρετήσετε αυτό το ακροατήριο γράφοντας συνοπτικές παραγράφους κατανεμημένες σε υποενότητες για να κάνουν τις αναρτήσεις σας πιο εύκολο να σαρωθούν από το μάτι του επισκέπτη. Αυτό θα ενθαρρύνει τους επισκέπτες να διαβάζουν το περιεχόμενό σας στο σύνολό του.

Για να προσθέσετε μια μικρή ποικιλία στις αναρτήσεις σας, μπορείτε επίσης να σπάσετε το κείμενο σας με εικόνες. Οι εικόνες είναι ένας δημιουργικός τρόπος για να προσθέσετε περισσότερο βάθος στην ιστορία σας. Αξίζει να επενδύσετε επιπλέον χρόνο και να βεβαιωθείτε ότι κάθε δημοσίευση περιλαμβάνει μια εικόνα ή δύο.

Ένα άλλο πλεονέκτημα της προσθήκης εικόνων στις αναρτήσεις σας είναι ότι καθιστά τον ιστότοπό σας πιο φιλικό προς τα κοινωνικά μέσα. Η συντριπτική πλειοψηφία των διαφημιστικών εταιρειών χρησιμοποιούν οπτικά στοιχεία στο μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, καθώς τους επιτρέπει να οδηγούν πρόσθετη επισκεψιμότητα στις ιστοσελίδες τους.

image-gallery

Αλλά τι γίνεται αν θέλετε να πάτε αυτό το βήμα παραπέρα προσθέτοντας παραλλαγές στον τρόπο με τον οποίο εμφανίζονται οι εικόνες σας ή τι εάν έχετε πολλές εικόνες που θέλετε να εισαγάγετε στις αναρτήσεις σας; Χρησιμοποιήστε μια γκαλερί εικόνων για να δημιουργήσετε και να προβάλλετε τις φωτογραφίες σας σε διαφορετικά στυλ. Για παράδειγμα, ένα ορθογώνιο ψηφιδωτό, ένα τετράγωνο ψηφιδωτό ή ένα κυκλικό πλέγμα.

3. Συμπεριλάβετε την επιλογή αναζήτησης

Ένας πολύ καλός τρόπος για να βεβαιωθείτε ότι οι επισκέπτες μπορούν να εντοπίσουν εύκολα τις πληροφορίες που ψάχνουν, είναι να συμπεριλάβετε ένα πλαίσιο αναζήτησης στον ιστότοπό σας. Αυτό τους επιτρέπει να εισάγουν τους ακριβείς όρους που αναζητούν και να βρίσκουν σχετικά αποτελέσματα.

4. Κάντε την ιστοσελίδα σας ανταποκρινόμενη σε όλες τις οθόνες (responsive)

Οι responsive ιστοσελίδες (ιστοσελίδες που διαμορφώνονται για να λειτουργούν σε διάφορους τύπους και μεγέθη οθόνης) έχουν περάσει από την πολυτέλεια στην αναγκαιότητα. Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, πάνω από το ήμισυ της παγκόσμιας κίνησης στο internet πραγματοποιείται μέσω κινητών τηλεφώνων.

Ο ανταποκρινόμενος σχεδιασμός ιστοσελίδων μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να μειώσετε τα ποσοστά εγκατάλειψης, να βελτιώσετε τις μετατροπές και τις ταξινομήσεις στις μηχανές αναζήτησης και να παρέχετε στους επισκέπτες σας τις καλύτερες δυνατές εμπειρίες.

5. Διορθώστε το περιεχόμενό σας

Είναι ζωτικής σημασίας να μην υπάρχουν τυπογραφικά ή γραμματικά λάθη στις σελίδες σας ή στις αναρτήσεις σας. Εκτός από την μη επαγγελματική εμφάνισή σας, τα πολλά λάθη σε μια ανάρτηση αποσπούν την προσοχή, γεγονός που μπορεί να αναγκάσει τους επισκέπτες να εγκαταλείψουν τον ιστότοπό σας.

Γλυτώστε τους επισκέπτες σας (και τον εαυτό σας) από την απογοήτευση κάνοντας έναν ορθογραφικό και συντακτικό έλεγχο, μόνοι σας ή με κάποιο πρόγραμμα που μπορεί να σας βοηθήσει όπως το Open Office.

Μειώστε το ποσοστό εγκατάλειψης (Bounce Rate) για να αυξήσετε τις μετατροπές σας

Η μείωση του ποσοστού εγκατάλειψης (Bounce Rate) αυξάνει τις πιθανότητες μετατροπής επισκεπτών σε ακόλουθους, πελάτες και συνεργάτες.

Share this post