Σύνδεση WooCommerce eShop με Εμπορικό Πρόγραμμα (ERP).
Συνδέουμε το ERP με το e-shop σας και αυτοματοποιούμε όλες τις διαδικασίες!
Εφόσον διαθέτετε ένα πρόγραμμα ERP ή ένα πρόγραμμα Εμπορικής Διαχείρισης, θα μπορείτε να το συνδέσετε με μια γέφυρα και να ενημερώνετε αυτόματα το WooCommerce e-shop με την εφαρμογή διασύνδεσης της. Για παράδειγμα, εάν πουλήσετε ένα προϊόν μέσω του φυσικού καταστήματος, και καταγράψετε την πώληση στο ERP σας, το ηλεκτρονικό κατάστημα θα μειώσει αυτόματα την ποσότητα αποθέματος. Το ίδιο θα συμβεί αν ενημερώσετε το ERP σας με νέα προϊόντα ή ενημερώσετε κάποιο υπάρχον πεδίο (περιγραφή, κατηγορία, διαθεσιμότητα κτλ.), το WooCommerce E-shop θα συγχρονίζει αυτόματα. Τέλος, νέοι πελάτες και παραγγελίες που πραγματοποιούνται στο ηλεκτρονικό κατάστημα θα αποθηκεύονται στο ERP σας αυτόματα!
Οι γέφυρες διασύνδεσης ERP με WooCommerce E-shop κατασκευάζονται κατά παραγγελία. Σε αντίθεση με τις έτοιμες γέφυρες, προσφέρουν καλύτερη εφαρμογή, ταχύτητα και επεκτασιμότητα.
To WooCommerce Skroutz είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα που προβάλλεται στην μηχανή αναζήτησης προϊόντων Skroutz.gr. Με το WooCommerce Skroutz XML Feed, γνωστοποιείτε τα προϊόντα σας καθημερινά στο Skroutz, δημιουργώντας αυτόματα το XML που περιέχει όλα τα χαρακτηριστικά που απαιτούνται από το Skroutz για την ομαλή προβολή του καταστήματος σας.
Το XML ενημερώνεται αυτόματα για την προσθήκη, διαγραφή και τροποποίηση των προϊόντων, χωρίς να απαιτείται η δική σας παρέμβαση.
Στόχος μας είναι η βέλτιστη λειτουργία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος και η αυτοματοποίηση των διαδικασιών.
Χαρακτηριστικά
Επιλογή περιγραφής μεταξύ σύντομης περιγραφής/περιγραφής
Διαχωρισμός των παραλλαγών ως χωριστά προϊόντα.
Πολλαπλές ιδιότητες/ταξινομίες για κατασκευαστή, χρώμα, μέγεθος
Συμβατότητα με όλα τα brands plugins 100%
Παραμετροποίηση διαθεσιμότητας σε επίπεδο παραλλαγής
Εμφάνιση ή απόκρυψη προϊόντων βάσει κατηγορίας, ετικέτας και ιδιότητας
Δυνατότητα απόκρυψης μη διαθέσιμων παραλλαγών
Δυνατότητα εμφάνισης ιδιοτήτων στον τίτλο των παραλλαγών
Δυνατότητα τροποποίησης id προϊόντος (για μεταφορές από άλλο ecommerce cms)
Ορθή απεικόνιση της κατάστασης σε προϊόντα με προ-παραγγελία.
Υποστήριξη εξατομικευμένου product ID, εξατομικευμένου SKU και εξατομικευμένης διαθεσιμότητας μέσω ρύθμισης
Διαχωρισμός παραλλαγών χρώματος προϊόντων με ξεχωριστό Unique ID
Ομαδοποίηση παραλλαγών βάσει μεγέθους
Επιλογή χρόνου επαναδημιουργίας του XML (μέσω WP Cron)
Δυνατότητα ανανέωσης XML μέσω real cron μέσω Plesk /Cpanel ή crontab
Δυνατότητα ανανέωσης XML μέσω WP CLI.
Σύμφωνο με τις όλες τις προδιαγραφές του Skroutz
Υποστήριξη σταθερού συντελεστή μεταφορικών
Υποστήριξη εξατομικευμένου τίτλου και εξατομικευμένων additional images μέσω hook
Άντληση και εμφάνιση της ποσότητας και του ΦΠΑ των προϊόντων.
Eμφάνιση διαθεσιμότητας για το Skroutz
Άντληση και εμφάνιση του ΜPN από το προεπιλεγμένο πεδίο SKU του WooCommerce
Δημιουργία πεδίου ΕΑΝ/Βarcode στις ρυθμίσεις του εκάστοτε προϊόντος
Υποστήριξη Rank Math και Υοast primary categories
Yποστήριξη των size variations.
Eμφάνιση του αποθέματος των παραλλαγών.
Το πρόσθετο παρέχει filters, όπου μπορείτε να περάσετε τις δικές σας τιμές σε τίτλους, ID, SKU, Barcode, φωτογραφίες, διαθεσιμότητα, πρόθεμα κατηγοριών, arguments καθώς και additional images.
Το Google Merchant Center βοηθά εκατομμύρια ανθρώπους να ανακαλύψουν, να εξερευνήσουν και να αγοράσουν τα προϊόντα σας. To πρόσθετο WooCommerce Google Merchant Product Data Feed είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα που προβάλλεται στο Google.
Με το WooCommerce Google Merchant Product Data Feed, γνωστοποιείτε τα προϊόντα σας, δημιουργώντας αυτόματα το XML, που περιέχει όλα τα χαρακτηριστικά που απαιτούνται για την ομαλή προβολή του καταστήματός σας.
Το XML ενημερώνεται αυτόματα για την προσθήκη, διαγραφή και τροποποίηση των προϊόντων, χωρίς να απαιτείται η δική σας παρέμβαση.
Ζητήστε περισσότερες αξιολογήσεις από τους πελάτες σας.
Το πρόσθετο WooCommerce Customer Review αναλαμβάνει την αυτοματοποιημένη παρότρυνση των πελατών σας να αξιολογήσουν την εμπειρία αγοράς τους και το κατάστημα σας σε διάφορες δημοφιλείς πλατφόρμες, όπως Skroutz, BestPrice, Facebook και Google.
Εσείς ορίζετε το διάστημα που θα προσμετράται από την ημέρα ολοκλήρωσης της παραγγελίας και το πρόσθετο WooCommerce Customer Review θα αναλάβει την αυτοματοποιημένη αποστολή του μηνύματος.
Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίηση της αποστολής email σε παραγγελίες όπου δεν είναι επιθυμητή η συγκεκριμένη ενέργεια.
Τα κείμενα, όπως και οι πλατφόρμες είναι πλήρως παραμετροποιήσιμες.
Εργαλεία διαχείρισης και marketing eShop.
Όλα τα εργαλεία που χρειάζετε ένα σύγχρονο Woocomerce eShop (Chat, Σύνδεση με τράπεζα, Reviews, Αυτόματο έλεγχο μεταφορικών, έκδοση τιμολογίου).
Πύλη πληρωμών για σύνδεση eShop με POS τράπεζας, για δυνατότητα ηλεκτρονικών πληρωμών μέσω πιστωτικών καρτών.
Η πύλη πληρωμών σας επιτρέπει να δέχεστε ηλεκτρονικές πληρωμές με πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη κάρτα, με μεταβαλλόμενες δόσεις ή χωρίς. Για λόγους προσαρμοστικότητας, οι επιλογές πληρωμών εμφανίζονται χωριστά και μπορούν να ενεργοποιηθούν ή απενεργοποιηθούν αυτόνομα.
Για να αρχίσετε να δέχεστε πληρωμές, θα πρέπει να αιτηθείτε για online χρέωση καρτών και έναρξη ecommerce σε ένα κατάστημα της τράπεζας. Έπειτα από την υπογραφή ορισμένων συμβάσεων, θα λάβετε τεχνικές οδηγίες και στοιχεία διασύνδεσης, τα οποία θα χρησιμοποιήσετε για να ρυθμίσετε το πρόσθετο κατάλληλα. Έπειτα, και εφόσον εκτελέσετε τις δοκιμές που θα ζητηθούν και τις όποιες τροποποιήσεις στην ιστοσελίδα σας, η τράπεζα θα ενεργοποιήσει το λογαριασμό σας και θα ξεκινήσετε να δέχεστε πληρωμές.
Η εταιρεία μας μπορεί να αναλάβει και την διαδικασία σύνδεσης.
Για την υπηρεσία IRIS απαιτείται να κάνετε χωριστή αίτηση στην Alpha Bank, ώστε να γίνουν και οι κατάλληλες ενέργειες ένταξης στην ΔΙΑΣ.
Η πύλη πληρωμής χρησιμοποιεί την μέθοδο ανακατεύθυνσης (redirection), όπου ο χρήστης ανακατευθύνεται από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα στην σελίδα πληρωμής της τράπεζας, ώστε να πραγματοποιηθεί η πληρωμή. Εφόσον πραγματοποιηθεί η πληρωμή, ο πελάτης επιστρέφει στο ηλεκτρονικό κατάστημα και η παραγγελία ενημερώνεται.
Σύνδεση eShop με Ελληνική εταιρεία Courier.
Το πρόσθετο σας επιτρέπει να δημιουργήσετε και να τυπώσετε εύκολα και γρήγορα voucher μέσω του WooCommerce, καθώς και να ενημερώνεστε εσείς και οι πελάτες σας για την κατάσταση της παραγγελίας.
Με την χρήση της τεχνολογίας REST API, σε κάθε παραγγελία έχετε την επιλογή να εκδώσετε το voucher βάσει των στοιχείων παραγγελίας, να επιλέξετε επιθυμητά βάρη και κόστη (σε περίπτωση μεταβολής ή μη καταχώρησης στο WooCommerce) καθώς και αν επιθυμείτε επιπρόσθετες υπηρεσίες (όπως παράδοση Σάββατο).
Για την έκδοση ενός voucher, απλά θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία της παραγγελίας είναι σωστά και να πατήσετε δημιουργία voucher. Έπειτα μπορείτε να το εκτυπώσετε σε A4. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να ακυρώσετε το voucher ή να ειδοποιήσετε το πλησιέστερο υποκατάστημα να στείλει διανομέα. Σε περίπτωση που το αμελήσετε, το πρόσθετο ολοκληρώνει αυτόματα τις εκκρεμείς αποστολές σε συγκεκριμένη ώρα που θα ορίσετε μέσα στις ρυθμίσεις. Κατά το κλείσιμο εκκρεμών αποστολών δημιουργείται και εκτυπώνεται η Λίστα Συλλογής.
Προαιρετικά, το πρόσθετο συνοδεύεται από τον αντίστοιχο calculator ως μέθοδος αποστολής όπου δίνεται η δυνατότητα να υπολογίζονται αυτόματα τα μεταφορικά σύμφωνα με τη διεύθυνση ή το ΤΚ του χρήστη κατά την ολοκλήρωση παραγγελίας.
Τέλος, ο χρήστης μπορεί να δει σε πραγματικό χρόνο, την εξέλιξη αποστολής, μέσα από την επιλογή Ο λογαριασμός μου > Ιστορικό παραγγελιών.
Το πρόσθετο συνοδεύει μια συνάρτηση και ένα shortcode, όπου αποτυπώνεται η εξέλιξη της παραγγελίας δεδομένου του ID της παραγγελίας και του e-mail ή τηλεφώνου του πελάτη.
Χαρακτηριστικά
Αυτόματο υπολογισμό μεταφορικών εντός Ελλάδας σύμφωνα με τον αντίστοιχο calculator κατά την ολοκλήρωση παραγγελίας σύμφωνα με το βάρος ή το ογκομετρικό βάρος (προαιρετικό)
Έλεγχος εγκυρότητας στοιχείων αποστολής βάσει διεύθυνσης ή ΤΚ (προαιρετικό)
Έκδοση και εκτύπωση voucher μέσω WooCommerce και REST API για την Ελλάδα και την Κύπρο
Δυνατότητα πολλαπλών λογαριασμών για διαφορετικούς κωδικούς τιμολόγησης
Αυτόματη ειδοποίηση πελάτη με τον αρ. αποστολής
Έκδοση και εκτύπωση Λίστας Συλλογής βάσει ημερομηνίας
Αυτόματο κλείσιμο εκκρεμών αποστολών
Αυτόματη έκδοση voucher κατά την ολοκλήρωση παραγγελίας (προαιρετικά)
Αυτόματη ακύρωση μη ολοκληρωμένου voucher σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας.
Αυτόματη παρακολούθηση της εξέλιξης της παραγγελίας και ειδοποιήσεις
Ενσωμάτωση της εξέλιξης παραγγελίας στο “Ιστορικό παραγγελιών”
Ενσωμάτωση του εντοπισμού αποστολής βάσει αριθμού παραγγελίας και email ή τηλεφώνου
Όλα τα πρόσθετα που αφορούν τα Voucher και τις ελληνικές εταιρίες Courier συνεργάζονται μεταξύ τους, μέσω ενός κοινού διαχειριστικού πίνακα. Σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα πρόσθετα ταυτόχρονα (ACS, Γενική Ταχυδρομική, ΕΛΤΑ και Speedex, Courier Center, MyCourierNow, ΤΑΧΥΔΕΜΑ), ώστε να επιλέγετε την εταιρία έκδοσης voucher ανά παραγγελία.
Η εταιρεία μας αναλαμβάνει την απόλυτη προώθηση της επιχείρησης σας στη Google! Διαφημιστείτε αξιόπιστα και ολοκληρωμένα σε ολόκληρο το δίκτυο της Google και δείτε άμεσα αποτελέσματα στην κίνηση και τις πωλήσεις μέσω της ιστοσελίδας σας! Η διαφήμιση Google είναι ιδανική για κάθε είδους επιχείρηση κι επαγγελματία!
Σχεδιάζουμε ολοκληρωμένες λύσεις σε καμπάνιες Google Ads και διαφημίζουμε την επιχείρηση σας στα οργανικά αποτελέσματα της Google, σε συνεργαζόμενες ιστοσελίδες και πλατφόρμες, κι εντοπίζουμε για σας το ιδανικό κοινό και τους εν δυνάμει πελάτες σας.
Τί είναι το Google Ads;
Πρόκειται για τη διαφημιστική πλατφόρμα της Google, όπου ο διαφημιζόμενος προβάλλεται πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης, σε ιστοσελίδες που συνεργάζονται με τις διαφημίσεις Google, στην πλατφόρμα της YouTube και γενικά σε όλο το δίκτυο συνεργατών της.
Η απήχηση κι επιτυχία της διαφήμισης μας και της διαφημιστικής μας καμπάνιας Google Ads εξαρτάται πολύ από την αναζήτηση των ιδανικών λέξεων κλειδιών και την ανταγωνιστικότητα τους, από το budget της καμπάνιας μας και φυσικά από την ποιότητα κι υψηλή αξιολόγηση των διαφημίσεων μας. Δεδομένης της δημοτικότητας της Google, η διαφήμιση μας εμφανίζεται σε εκατομμύρια χρήστες κι η προβολή της είναι άμεση στους ενδιαφερόμενους – πελάτες.
Σε ποιούς απευθύνεται;
Οι διαφημίσεις Google Ads απευθύνονται σε όλους τους κατόχους ιστοσελίδων που θέλουν να αυξήσουν την επισκεψιμότητα τους και να προωθήσουν τις πωλήσεις τους. Η στόχευση του κοινού στο οποίο θα εμφανιστεί η διαφήμιση μας είναι συγκεκριμένη. Στόχος το να επιτύχουμε τα υψηλότερα αποτελέσματα και να έχουμε έτσι μια 100% επιτυχημένη καμπάνια!
Ειδικά για τα ηλεκτρονικά καταστήματα, οι διαφημίσεις Google Ads αποτελούν μία εξαιρετική μέθοδο διαφήμισης και προώθησης των προϊόντων τους. Στοχεύουμε στο κοινό που πραγματικά ενδιαφέρεται για το προϊόν σας και που είναι πιο πιθανό να πραγματοποιήσει αγορές μέσα από το eshop σας.
Επιτρέψτε στους επισκέπτες σας να κάνουν κράτηση δωματίου ηλεκτρονικά γλυτώνοντας σας χρόνο.
Ανεξαρτησία
Η επιλογή των σωστών εργαλείων για την ανάπτυξη άμεσων πωλήσεων αποτελεί ένα πρώτο βήμα για την ανάκτηση της εμπορικής σας ανεξαρτησίας. Με τη μηχανή κρατήσεων της zero web & graphics μπορείτε να ενισχύσετε τις κρατήσεις σας όχι μόνο όσον αφορά την ποσότητα αλλά και την ποιότητα.
Online σύνδεση από την δική σας ιστοσελίδα
Δεν υπάρχει ανάγκη να εγκαταστήσετε άλλο λογισμικό ή να έχετε επιπλέον έξοδα για τεχνικούς. Όλες οι λειτουργίες του συστήματος ZW Online Κρατήσεις διαχειρίζονται εύκολα online. Δε θα υπάρξουν δυσάρεστες εκπλήξεις – αν κάτι είναι ασαφές, η υποστήριξη είναι ένα τηλεφώνημα μακριά.
Σχεδιασμένη για το Ξενοδοχείο σας
Προκειμένου ο πελάτης να αποφασίσει, οι πληροφορίες που τον απασχολούν πρέπει να παρουσιάζονται με σαφήνεια. Αυτή είναι η φιλοσοφία μας. Προσαρμόστε τη μηχανή κράτησης ώστε να ταιριάζει με το εμπορικό σήμα σας.
Επιλέγοντας ένα online σύστημα κρατήσεων εξασφαλίζετε μια πληθώρα χαρακτηριστικών που θα βοηθήσει την διαχείριση των ραντεβού και την συνολική λειτουργία της επιχείρησής σας.
Η διαδικασία της διαχείρισης ραντεβού θα λειτουργεί εντελώς αυτόματα και το μόνο που θα χρειαστεί από μεριά σας είναι η προετοιμασία για να υποδεχτείτε τον πελάτη.
Ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης σας, μπορείτε να δημιουργήσετε και την κατάλληλη φόρμα ραντεβού. Μπορείτε να τοποθετήσετε έναν μεγάλο αριθμό πεδίων ανάλογα με τις ανάγκες σας αλλά και την καλύτερη επικοινωνία με τον πελάτη.
Κύρια Χαρακτηριστικά
Τι περιλαμβάνει το σύστημα ZW Online Taxi σε μία ιστοσελίδα
Επιλέγοντας ένα online σύστημα κρατήσεων εξασφαλίζετε μια πληθώρα χαρακτηριστικών που θα βοηθήσει την διαχείριση των ραντεβού και την συνολική λειτουργία της επιχείρησής σας.
Η διαδικασία της διαχείρισης ραντεβού θα λειτουργεί εντελώς αυτόματα και το μόνο που θα χρειαστεί από μεριά σας είναι η προετοιμασία για να υποδεχτείτε τον πελάτη.
Παρακάτω θα βρείτε τις σημαντικότερες λειτουργίες που περιλαμβάνει ένα σύστημα ραντεβού στην ιστοσελίδα σας.
Ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης σας, μπορείτε να δημιουργήσετε και την κατάλληλη φόρμα ραντεβού. Μπορείτε να τοποθετήσετε έναν μεγάλο αριθμό πεδίων ανάλογα με τις ανάγκες σας αλλά και την καλύτερη επικοινωνία με τον πελάτη.
Κύρια Χαρακτηριστικά
Γρήγορο SSD Web Hosting
Αποκτήσε Lightning Fast υπηρεσίες φιλοξενίας με έως x100 φορές μεγαλύτερες ταχύτητες ανάγνωσης, χάρη στην τεχνολογία SSD caching σε Hosting & Βάσεις Δεδομένων.
Κύρια Χαρακτηριστικά
Γρήγορο SSD Web Hosting
Αποκτήσε Lightning Fast υπηρεσίες φιλοξενίας με έως x100 φορές μεγαλύτερες ταχύτητες ανάγνωσης, χάρη στην τεχνολογία SSD caching σε Hosting & Βάσεις Δεδομένων.
Κύρια Χαρακτηριστικά
